26
okt

Technisch Commercieel Medewerker Binnendienst (40u)

Door een toenemende vraag naar onze producten en diensten zijn we op zoek naar een technisch commercieel medewerker binnendienst met een sterke technische affiniteit die ons team komt versterken.

Als technisch commercieel medewerker binnendienst adviseer je klanten onder andere over onze producten en diensten, voer je orders in en stel je offertes op.

De werkzaamheden kunnen sterk variëren, het grootste gedeelte zal het gaan om klanten te woord staan die orders willen plaatsen (90% van onze orders komen telefonisch binnen), maar denk ook aan het bestellen en inkopen van onderdelen en materialen bij onze leveranciers via ons (inkoop)systeem. Er komen ook gedurende de dag leveringen binnen die naar het magazijn moeten en worden setjes samengesteld die door de monteurs opgebouwd worden. Daarnaast worden er dagelijks pakketten naar onze klanten verstuurd die gereedgemaakt moeten worden. En niet te vergeten het beheren van de website, samenstellen van marketingmateriaal of meedenken over acties/promoties ten behoeve van bijvoorbeeld beurzen. Kortom, je kan dus vele kanten op en hierin willen we samen met jou kijken waar jij het meest in je kracht staat.

We zijn een familiebedrijf en op ons kantoor in Waskemeer zul je in een klein team nauw samenwerken. Er hangt een informele sfeer waarin je snel kunt schakelen door de korte lijnen. We verwachten niet dat je alle productkennis in huis hebt maar door je technische achtergrond ben je in staat om de kennis snel eigen te maken. We zullen je hierbij helpen doordat je kunt meelopen met monteurs of met de verkoop om een goed beeld te krijgen. Je rapporteert rechtstreeks aan de directeur.

Taken en verantwoordelijkheden

• De klant ondersteunen vanaf het begin tot eind; orders verwerken en offertes opstellen, de opvolging hiervan en after sales;
• Afhandelen van (technische) service vragen die per mail of telefonisch binnenkomen en dit bijhouden in ons CRM/ERP- systeem;
• Overige backoffice taken zoals voorraadbeheer en operationele inkoop.
Kwalificaties en vaardigheden
• Een afgeronde MBO/HBO opleiding met een sterk technisch component;
• Kennis van toepassingen in de transport- en grondverzet sector is een pré;
• Je werkt gestructureerd en doelgericht, bent klant- en servicegericht en stelt je proactief op.

Wij bieden

• Dynamische informele werkomgeving
• Mogelijkheid voor relevante (interne) opleiding
• Een veelzijdige functie waarbij geen dag hetzelfde is
• Marktconforme arbeidsvoorwaarden naargelang ervaring/leeftijd

Over ons

Kruizinga Service is opgericht op 1 september 1993 door Henk Kruizinga en verleent technische dienstverlening aan bedrijven actief in de transport, grondverzet en industrie. De producten en diensten die Kruizinga Service levert, zijn in vier categorieën in te delen: automatische smeersystemen, overdrukfiltersystemen en klimaatbeheersing. Wij hechten sinds de oprichting grote waarde aan kwaliteit, deskundigheid, flexibiliteit, klanttevredenheid en vertrouwen. Deze kernwaarden voeren de boventoon in het beleid maar ook in de samenwerking met klanten, leveranciers en het personeel.

Heb je interesse? Stuur je motivatiebrief en CV naar humanresources@kruizingaservice.nl t.a.v. Marthijn Kruizinga.